Poliiiitikaa!

https://diktor.geenius.ee/rubriik/eesti/veel-7-hirmnaljakat-rainer-vakra-palgiaadimeemi/ – ma meelega viitan valesti praegu

Rainer Vakra on mingi eriti lollakas jorss. Kamoon, plagieerisid, siis võta omaks ja vabanda. Kuivõrd ma uudiseid loen ja olen ise olnud väga halva bakatöö oponent, ning näinud ka väga halbu kaitsmisi – seda nt kus kaitsja ajas oma töös segamini Martin Lutheri ja Martin Luther Kingi, siis on seda värki ikka väga piinlik vaadata. Ahjaa, sotsiaalmeediapausist niipalju, et whatsappi ma kasutan edasi, kuna selle kaudu suhtlevad nii akrobaadid, korterikaaslased kui omanik. Messengeri kasutan ka, aga katsun piiri pidada ja mitte seda töö ajal teha. Youtube’i vältimine on kõige lihtsam, Twitterit vaatasin enne ka umbes korra nädalas. Et kruvisid teiselt poolt kinnimale keerata, keelasin endale ära ka Delfi ja Postimehe lugemise vahemikus 10-13 ja 14.30-17.00. Seal vahepealsel ajal on niikuinii lõuna, mis kestab umbes terve tunni (reedel me sõime lõunat pargis nt) ja peale kella 17 enam niikuinii midagi väga produktiivset ei tee tõenäoliselt. Aga vaikselt hakkab kevad tulema – päeval on päikese käes juba 15 kraadi (täna hommikul oli ikkagi -1), enam ei ole kottpime esmaspäeva õhtul trenni minnes ja kui plaanitud 7 asemel kell 8 ärgata, siis on väljas ka valge juba. Neid kaheksasi ärkamisi tuleb ikka ette kuna neljapäevane trenn lõpeb kell 23, no ja mõni päev olen lihtsalt nii väsinud et ei taha end piinata selle varasema rongi peale kiirustamisega.

Ahjaa, poliitikast tahtsin kirjutada. Valimiskaart tuli. Ma tegin ka neid valimiskalkulaatorite teste, no ja tuleb välja, et Postimehe hääleandja järgi ma olen nii liberaal kui üldse annab, minust liberaalimat enam pole (ok, see Kaspar Kurve seal oli ka ainuke… ma ei tea miks mulle esimese valikuna pakutakse Olev Remsut, tema punktike on üsna kaugel ja vaadete sarnasus Kurve omaga võrreldes pole ka suurem).

Minust vasakpoolsemaid natuke on nt Oudekki Loone), aga üldiselt njah… täiesti vastasäärmuses võrreldes EKREnautide ja Reinsaluga, huvitav mis see 49% ühiseid vaateid meil oli? Julgeoleku rahastamine või? Kommentaariks ütlen veel, et selle „kas olete hommikuse konjakijoomise juba maha jätnud“ stiilis küsimuse “kas abort on vastuvõetav pereplaneerimise meede” jätsin lihtsalt „ebaoluliseks“, sest see väide oli mingi imelik kimäär millega ei saanud nõustuda üht- ega teistpidi vaadates. Siia on justkui kokku pressitud väited “kas abort on vastuvõetav” ja “kas abort on pereplaneerimise meede”.

ERRi kalkulaator andis mulle natuke teise pildi ja need protsendid ei erine ka eriti palju üksteisest. Sotside poolt ma olen varem kunagi hääletanud ka, Keskerakonda ikka ei valiks ju, Roheliste poolt olen hääletanud. Isegi Reformierakonna poolt olen hääletanud, kui ma olin 18 ja ei teadnud poliitikast midagi ning tegin seda, mida vanemad käskisid (enam ei tee, kuigi viimati ema üritas veenda et ma hääletaks mingi tema sõbranna poolt, kes tuli välja et on Keskerakonnas hahaha). Pmst ma ei poolda seda alaealistele hääle andmise varianti eriti. Ma olin juba noorena igati ärgas ja teadmistele orienteeritud jne, aga poliitilised valikud ei ole miski, mida saaks ühiskonnaõpetuse tunnis õpetada või oma suguvõsal otsustada lasta.

Nüüd siis on valikus ka Elurikkuse Erakond – ja miks ka mitte, tundub nagu et võiks uutele tulijatele võmaluse anda onju. Ainus, mis mind kahtlema paneb on mänguteooria – valin Elurikkust, nad ei saa riigikokku ja kaudselt olen ma sellega aidanud kaasa näiteks EKRE võidule, õudne ju. Sest EKRE kõlab täpselt sedamoodi, et teeks minusuguste elu keeruliseks – ikkagi feministlike vaadetega, üle 27 aastane lastetu naine, kes tegeleb (välismaal) teadusega, mis pealegi riigile tulu ei too ja takkapihta on veel nõus välismaalastega deitima ka.

P.S. Järgmine on tinderipostitus, võid parooli küsida mult messengeris. Kuna seal on pilte ka, siis ma päris avalikult ei taha seda postitust üles panna.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.